Tussenstand van mijn reis, deel 5

Voor mijn gevoel heb ik net een tussenstand geschreven maar als ik het terug zoek, is het inderdaad alweer bijna een maand geleden. De afgelopen maand is drukke geweest maar niet in m’n hoofd. Ik heb gewoon heel veel leuke dingen gedaan; Diner en Blanc -Parijs-, Bruce Springsteen, Coldplay na ook nog kampioen geworden in de voorjaarscompetitie. De komende periode wordt een drukke bende waar de nadruk vooral op bende ligt want er wordt verbouwd in huis en een verbouwing doet meestal heel wat stof opwaaien. En de zomervakantie staat voor de deur…..let the summer fun begin!

Concreet
Wat ik de komende periode vooral concreet moet gaan doen, is kiezen hoe ik mijn tijd in ga delen. Want de zomervakantie staat voor de deur. Met nog maar 6 dagen groep 1B, is het bijna gedaan met mijn “werktijd”, dan is het overdag veel Marre tijd.

Ondertussen is mijn crowdfunding campagne gelanceerd en daar zal ik de meeste tijd voor vrij gaan maken. Na zorgvuldige overweging, staat mijn streef bedrag toch op € 3.000,-. en dat wil begin september € 3.000,- bij elkaar hebben om te gaan studeren. Dus ik ga concreet aan de slag met:
– crowdfunding campagne voeren
– veel naar buiten om niet teveel in de verbouwingsbende te zitten
– veel Marre tijd
– niet teveel willen
– m’n grenzen aangeven
Deze keer een beperkt concrete-dingen lijstje maar wel aangepast aan de komende tijd. Mijn agenda gaat wat meer naar de achtergrond en samen gaan Marre en ik weer veel tijdschriften doornemen en ijsjes eten. En veel fietsen want sinds de nieuwe fiets -nou ja Marktplaats nieuw-, is dat de grote hobby.

Minder effectief
Afgelopen maand was ik wel wat minder productief dan voorgaande maanden maar met de beslissing om weer te gaan studeren én het lanceren van de crowdfunding campagne, ben ik toch niet ontevreden. Alle tijd gaat nu naar de promotie van het crowdfunden, ik vind dat het maar langzaam gaat. De tussenstand van m’n crowdfunding campagne vind ik maar matig, iets met gelijk resultaten willen zien ofzo.

Als jullie suggesties hebben, deel ze met me. Elke euro is mooi meegenomen! En het delen van mijn ik-wil-weer-studeren crowdfunding link helpt ook.

Drukke Bende
Naast het feit dat verbouwen veel bende geeft, zorgt het ook voor weinig privacy en onrust. Mannen die de hele dag in en uitlopen, en het slopen van zo’n keuken zal ook niet geruisloos gaan. Dus een uitdagende periode voor de boeg waar we ook nog eens 3 weken geen gebruik kunnen maken van de keuken. De zonnige kant voor mij is dat ik ook niet hoef te koken en lang leve de combi magnetron. Ja, ik ben een ware keukenprinses 😉

Tegen deze vakantie zie ik al stukken minder op dan tegen de de meivakantie. Ik heb meer rust in m’n hoofd waardoor ik wat minder gevoelig ben voor een drukke bende in m’n hoofd. En ik moet toegeven, Marre is ook wel heel makkelijk. We gaan zien hoe dit verloopt en nog voor de volgende tussenstand, gaat mijn lief er ook nog 3 weken van door!

Mijn route…
– promotie structuur voor m’n crowdfunding campagne uitwerken
– veel naar buiten tijdens de verbouwing
– écht tijd en aandacht voor Marre

Tussenstand crowdfunding

 

Bewaren

Vergelijkbare berichten

  • Ik zag er best tegenop; de mei vakantie van 30 april tot en met 18 mei. Net nu ik in een lekker ritme zat waarin ik productief én relaxt was. Dat ging ruim 2 weken verstoord worden door…ehhh m’n eigen kind. Voor andere ouders betekende dit een ingewikkelde planning vol opa’s oma’s oppasmeisjes bso en…

  • ” Tell me somethin’, girl. Are you happy in this modern world? “. De eerste zin van raakt me gisteravond buitengewoon hard. Soms denk ik dat ik ook niet geschikt ben voor alle indrukken die deze tijd met zich meebrengen. En dan heb ik het nog niet eens over de verwachtingen die daarbij komen. Verwachting die…

  • Als je een aantal relaties hebt gehad, heb je meestal wat emotionele bagage. Je neemt gewoontes over van een partner die je vrolijk inbrengt in je nieuwe relatie. Je maakt dingen mee die weer invloed hebben op je nieuwe relatie. Je kent het wel. Niet altijd even handig maar ja zo gaat dat nou eenmaal….

  • Ik vind honden geweldig! Ik houd van het gezellige, het knuffelige en die bruine ogen die je zo zielig kunnen aankijken. Op mijn vind-ik-leuk lijstje staan puppies maar ook eenmaal uit de puppyfase, vind ik ze leuk. Ik ben opgegroeid met honden en ook heb ik een aantal jaar zelf een hond – Scooby- gehad….

  • Het is ondertussen bijna 2 maanden dat ik ‘het huis uit ben’,…. nou ja weg bij mijn lief dus. En dan komt de welbekende vraag: “Hoe gaat het nou met je, hoe is het alleen zijn?”. Lastig,…..vanmorgen toen ik om 08.47 uur uit bed rolde, ging het wel goed. Ontbijtje gemaakt, computer aangezet. Maar zo…

  • Anderhalve week geleden was ik te gast bij Bert Arons van Couleur-Locale voor een Spectrum Energiemeting®. Vorige week donderdag fietste ik in de ochtend weer richting Couleur-Locale om de resultaten van de energiemeting* te bespreken. Een week de tijd gehad om alles even te laten bezinken. Ondanks dat ik zelf de kaartjes met de trefwoorden…

Hoe pak jij de drukke bende in je hoofd aan?